Co-branding is back in business

STEPitUP bringer atter to partnere sammen : Lukas Graham og DALI
maj 16th, 2013BlogHanna LindskovPå første møde med DALIs globale brandmanager Inez Buckdahl i december 2012, aftalte vi, at STEPitUP skulle lave et musikkoncept med forslag til aktiviteter på deres primære markeder Tyskland og Kina samt et co-branding match med en artist, der kunne gå med DALI ud i verden og som repræsenterer en lydoplevelse ud over det sædvanlige.
_MG_3218
0
Comments
Add
“See what unfolds” med KATO
marts 1st, 2013BlogHanna LindskovSommeren 2012 blev STEPitUP ringet op af Stimorols tradechef, der ville køre en kampagne med en kommerciel artist I detailhandlen. Jeg blev bedt om at finde 3 populære danske artister, der matchede Stimorols brand og præsentere dem til et møde, da Stimorol ville køre en konkurrence I efteråret 2012 under kampagnen “See what unfolds”. Et
goofy-goof
0
Comments
Add
Brand Partnership: Disney and Barneys Pair Up for an Electric Holiday
november 29th, 2012BlogKristie DBrand partnerships are a successful way to creatively market to existing or new audiences. When done right, the synergy of brands creates new opportunities to reach a broader audience. And, when really done right, the partnership elevates a brand and sparks creative discussion. Last week Disney and Barneys, seemingly on opposite ends of the consumer
james-bond-007-skyfall-wallpaper-10-550×547
0
Comments
Add
James Bond: The Man with the Golden Brand
november 20th, 2012BlogColin DelaneyWith James Bond movie Skyfall opening in Australia in a fortnight’s time, Colin Delaney celebrates the brand marketing bonanza that accompanies the franchise. ‘Dangerously sophisticated’ may not be the most obvious way to describe a man’s fragrance, but when attached to the brand that is James Bond, it’s somehow acceptable. Riding James Bond’s Tom Ford-designed
Spotify-Logo
0
Comments
Add
Netflix starter i Sverige i dag og er gratis for Spotify kunder året ud
oktober 23rd, 2012BlogBo FredborgNetflix er startet i Norden, og det er Sverige, der er først ude med tilbuddet om streaming af film og serier alt det du orker til en fast abonnementspris på 79,- SEK. Der er en måneds gratis prøvetid. Netflix tilbyder sammen med Spotify, at betalende Spotify kunder gratis adgang året ud. Mon ikke det også
smirnoffexchang_460
0
Comments
Add
Smirnoff partners with Amazon for YouTube channel
oktober 16th, 2012BlogSebastian JDiageo is partnering with Amazon to launch a Smirnoff-branded YouTube channel for fans to purchase ‘party items’ directly from featured videos. Smirnoff looks to encourage people to share their own ideas on how to be inventive in drink and nightlife choices with the launch of a social commerce YouTube channel. The channel launches at the
STATENS MUSEEUM FOR KUNST
0
Comments
Add
Råd til danske museer: Tænk mere kommercielt
oktober 11th, 2012BlogMette OlsenFørende britiske iværksættere giver gode råd til danske museer. Hvis danske museer vil tjene penge, skal de turde tænke kommercielt, siger to af Storbritanniens førende iværksættere, Peter Tullin og Simon Cronshaw, som står bag hjemmesiden CultureLabel.com og netop har været i Danmark på opfordring fra Organisationen Danske Museer (ODM) for at lære de danske museer,
Agnes Cupcakes
0
Comments
Add
Agnes Cupcakes i nyt choko-parløb
oktober 9th, 2012BlogJonatan R. LarsenAgnes Cupcakes og Sv. Michelsen Chokolade går sammen i et strategisk samarbejde, der skal sætte nye standarder inden for specialbutikker Danskere med hang til luksuschokolade og cupcakes vil fra næste forår kunne finde begge ting i samme butik. Sv. Michelsen Chokolade og Agnes Cupcakes, der i dag ejes af iværksætteren Morten Strunge, slår de strategiske
-1
0
Comments
Add
Gaming and film action brands blow up things together
oktober 4th, 2012BlogChris J. ReedBeing sophisticated enough to know that working together with another potentially competitive brand to target a similar audience than being precious and working apart is harder than it seems. It takes enlightened thinking and an ability to realize than consumers have choice and that they buy into synergistic brands. Electronic Arts (EA) and Sony have
lego
0
Comments
Add
Lego drives Shell Ferrari promotion through Asia
oktober 3rd, 2012BlogChris J. ReedIn conjunction with the coolest F1 race of the year, the Singapore Grand Prix, Shell and Lego have teamed up with Ferrari to create a very cool sales promotion based on a tripartite brand alliance very much for the boy in every car owner. Launched in car obsessed Singapore it’s a world’s first for the
« Older Entries

Mest læste
state of green 2
State of Green – Danmark har fået sit officielle grønne brand
Ok-logo
Tank taletid hos OK Benzin via Telenors net
Apollo Thumbnail
Apollo rejser med musikken
huhaa sko
Hummel og Haribo sammen om vingummiduftende sneakers
Nik & Jay Pepsi Max
Pepsi og Nik og Jay sætter ny standard for endorsement i Danmark
Om denne blog
Hvordan skaber man vækst i et stagnerende marked? Stadigt flere virksomheder vælger at gå sammen i markedsføringsmæssige alliancer. Partnerskaber giver nemlig adgang til ny data og dermed ny indsigt. Adgang til nye produkter, målgrupper, markeder, distributionskanaler mv. Denne blog har til formål at samle og videregive viden om kommercielle partnerskaber, nærmere betegnet co-branding. Fra case-materiale og artikler, til henvisninger til fagbøger og konkrete råd. En åben vidensbank om hvordan man identificerer og omsætter synergier imellem virksomheder til vækst.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *