Fakta om boligudlejning der giver madblog men som ikke synes at være en led pære

Nytåret banker på og den søde sommer står på spring og feriekatalogerne flyver ind ad postsprækken for at afføde håb om sydlandsk solnedgang og paraplydrinks. Det nye år er samtidig en lejlighed til at tage sig sammen og få gjort noget ved fx vægten. Nogle kvitter tobakken, mens mange andre påbegynder at gå ned i vægt.

Hvorfor vil du tabe dig uden udlejning af din bolig?
Mange der har villet opnå vægttab har muligvis prøvet at leve efter en kur, der kunne skabe en hurtigt vægttab. Dette blot for at mærke at de tog kiloerne på igen efter en måned. Men i rækken af sultekure, så er der desuden en slankekur, som alt andet lige slet ikke bør kalde en slankekur, men nærmere en kalkuleret tilgang til det at spise.
Her er tale om det man kalder kalorietællere, som hjælper med kalorie kalorieoptagelsesudregniner. Ud fra input omkring din fysiologi, fx højde osv. udregnes dit daglige kaloriebehov. Efterfølgende defineres det kalorieforbrug du skal have for at tabe dig fx et halvt kilo om ugen. Forestil dig at du fx har et behov på 2350 kcal, så bør du ca ligge på 1980 kcal for at smide de ønskede kilo.

Kalorieberegning forudsætter at du indtaster alt din mad. Forstået på den måde at du registrerer det du indtager på en tjeneste som kan opsamle kalorierne for dig og få det sat i en ramme, så du ikke mister overblikket over dit kalorieforbrug. Det er vel også bagdelen ved at tælle kalorier. Imodsætning til andre diæter, så må du spise praktisk talt alt, men det er desvære ikke det hele du må spise i store mængder. Det er ordinær sund omtanke, som leveres ved hjælp af matematik. Du erfarer hurtigt, de grove kaloriebomber du skal navigere udenom. Hvis vi nu siger at du fx har undladt dagens første måltid og vurderer at en cowboytoast og et portion appelsinjuice til kl. 12 er passende, så har man på rekordtid forbrugt 66% af hele dagens kalorier på et ikke udpræget nærende eller mættende måltid.
Jeg har brugt en kalorietæller, som kan tilgåes på netkalorien.dk.

Hvilken kost er godt går op i kalorier?
Bestemte madgrupper er ikke hensigtsmæssig, når man dyrker kalorierestriktioner. Du erfarer nemt, de fødevarer, der giver dig styrke og en fyldt fornemmelse i maven. Andre fødevaregrupper, f.eks. slik, der bare ikke er værd at spilde kalorierne på.
Jeg har med tiden fulgt med på en række madblogge og fremfundet massere fantastisk ny inspiration til kalorielet mad og nemme hverdagsretter, fx på madling.dk.
Man kan også søge efter nogle af de største samlinger af opskrifter på nettet, og kigge efter efter madretter på få kcal.
Som tommelfingerregel er grønt, kød, oversøisk mad og light fødevarer kaloriefattige, mens fx nødder og ris er nogle stærke kaloriebaskere, som man skal indtage i moderate doser og det selvom disse råvarer alene ikke er usunde.
På denne måde lærer du at spise mere hensigtsmæssigt og derved bliver denne læring og nye spisevaner hængende meget længe efter at du fravælger at tælle kalorier i din mad.
Udlejning af bolig og lejlighed i københavn.
Ja er det kort svar! Du skal bare småløbe 5000 meter, så har du overskud i daglige kaloriebudget til at spiste et kanelbrød.
Udover konditionstræning, så er stress desuden en afgørende faktor, fordi din forbrænding reguleres af søvnmangel og din fedtforbrænding kan blive unormal. Din metabolisme er styret af døgnet og påvirkes af din soverytmer.
Bemærk at der er en række trick til at accelerere din fedtforbrænding. Fx er hvidløg et godt krydderi til at få løftet din forbrænding. Samtidig kan én halv litre vand med isterninger på næsten tom mave når du vågner også gøre underværker. Du kan alternativt også snuppe det kolde gys når du er i bad. Bønner har ligeledes nogle fordelagtige ingredienser til at øge fedtforbrænding. Spis yderligere med stærke c Vitamin fx citron.


 

Promovering: Fremleje af bolig  | Udlejning af bolig Frederiksberg  
Udlejning af lejlighed regler  | Udlejning af bolig regler | Sådan udlejer du din bolig | Gu10 led dæmpbar

Er efterforbrænding noget sludder?
Termen Efterforbrænding oprinder fra den såkaldte anaerobe træning, hvor du træner med høj intensitet i blot få minutter ad gangen. Den massive energiafladning på den korte tid vil øge processerne i din krop, som betyder at din fedtforbrænding bliver ved flere timer efter træningen. Af samme årsag er fx trappeløb en god træningsmetode, hvis du fx kun kan overskue at få trænet tyve minutter, mens cardio er smart, hvis du har nok tid til at udføre træningen. Det du bør være orienteret på er at de første 18 min træning desværre foranleder forbrænding af fedt, så 18 minutters træning er utilstrækkeligt til andet end det formål at forbrænde nogle af den pågældende dags spiste kcal af.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *